Marketing a prezentace nemovitosti je to, co stojí za úspěchem prodeje, proto na ně kladu maximální důraz.
K prezentaci a marketingu prodávané nemovitosti využívám nejmodernějších postupy a technologie – homestaging, videoprezentaci, dronové video, 3D scan, 2D a 3D půdorys, vizualizaci.
Spolupracuji s profesionálními designéry na homestagingu, protože každý detail a maličkost v interiéru prodává.
Homestager vytvoří z nemovitosti atraktivní prostor pro potencionálního kupce. První dojem je při prodeji nemovitostí extrémně důležitý. Když totiž interiéru věnuji před prezentací čas a péči, může se cena nemovitosti zvednout až o 25 % a prodej se urychlí až o 78 %.
Profesionální fotografie přiblíží kupujícímu interiér i exteriér nemovitosti. Lépe si představí, jak je možné nemovitost zařídit a jaké má dispozice.
Nemovitosti prezentuji nejen na webu NEXT REALITY, ale také na všech významných realitních serverech. Používám online marketing na sociálních sítích, webovou prezentaci nemovitosti a následně PPC reklamy. Nepodceňuji ani offline reklamu v lokalitě nemovitosti jako je inzerce v místních periodikách, plachty na nemovistostech nebo letáky v místě.
Profesionální fotografie zvýší rychlost prodeje až o desítky procent. Některé nemovitosti jsou TOPka a pro skvělou prezentaci stačí ruka profesionálního fotografa. Takové však nejsou všechny.
Jsou i takové, které pod tíhou let a užívání již ztratily svou tvář. A právě u takových přivolávám ke spolupráci i grafika, který pomocí vizualizací vytvoří v reálném prostředí nemovitosti její opravenou/novou podobu. Tato technika zajistí kupujícím přesnou představu o objektu a zvýší jeho atraktivitu. Ukáží reálné i jiné možné dispoziční řešení.